1 oktober Workshop High Pani

Op ZONDAG 1 OKTOBER ben je van harte welkom op de WORKSHOP ‘HAPJES MAKEN’ in de evenementenkamer van Jansen Totaal Wonen, Karstraat 95, 6851 DG Huissen.
Deelname is 20 euro per persoon voor workshop en/of alleen deelnemen aan het buffet. Je kunt dit overmaken op rekening IBAN: NL 08 INGB 0006048505 van de stichting. Het bedrag komt geheel ten goede aan Pani.
Stuur ook een mail naar elise@stichtingpani.nl, zodat we weten dat je komt.Ria Dries en haar team geven voor de vierde keer deze workshop. Voor de trouwe bezoekers: er zijn nieuwe hapjes. Je kunt vanaf 15:00 uur binnenlopen. Er staat een kopje koffie of thee voor je klaar. Om 15:30 uur begint de workshop tot ongeveer 19:30 uur.
Aan het eind van de workshop gaan we het buffet van heerlijke hapjes proeven. Geen zin of tijd om hapjes te maken? Je mag ook komen proeven. Je komt dan gewoon iets later. Na afloop ontvangt iedereen de recepten per e-mail.