Workshop High Pani

Workshop High Pani: 30 OKTOBER

Na het grote succes van vorig jaar wordt er nu voor de derde keer een workshop ‘hapjes maken’ (High Pani) georganiseerd, een fantastisch initiatief van Ria Dries en dochter Elleke! De workshop is van 15:30 uur tot ongeveer 19:30 uur in Huissen
waar we gratis gebruik mogen maken van de evenementenkamer van Meubelen  Jansen Totaal  Wonen, Karstraat 95,  6851 DG Huissen.

Je kunt de hapjes leren maken en om 15:30 uur komen of rond 17:00 uur komen en mee-eten van het heerlijke hapjesbuffet. De kosten blijven hetzelfde. Na afloop ontvang je de recepten van de gemaakte lekkernijen per e-mail.

Per persoon vragen we voor deelname (hapjes maken en/of mee-eten) een bedrag van € 17,50. Dit bedrag komt volledig ten goede aan Stichting Pani en dient dan ook rechtstreeks op rekening IBAN: NL 08 INGB 0006048505 van de stichting te worden overgemaakt. Voor de drankjes wordt € 1,- per consumptie ter plaatse gerekend. Na aftrek van de gemaakte kosten wordt het restbedrag naar de stichting overgemaakt.

Hoe meld je je verder aan na overmaking van € 17,50?
Graag aanmelden per e-mail naar mailto: h.j.valen@online.nl onder vermelding van hapjes maken of alleen mee-eten, s.v.p. vóór 16 oktober i.v.m. de organisatie.