Driemaal goud voor Pani LWS

FuturArc Green Leadership AwardVoor de derde keer zijn SchilderScholte architecten, de ontwerpers van de LeanWorkShop, onderscheiden met een eerste prijs: de FuturArc Green Leadership Award in de categorie ‘Socially-Inclusive Development’. “Fantastisch, zeggen Hill en Gerrit. Deze prijs is speciaal. De prijs eert namelijk zowel het ontwerpteam als de initiatiefnemers achter een gerealiseerd project: architecten, ontwikkelaars, adviseurs en aannemers, die collectief de grens en definitie verleggen van het begrip Green building.” Hill, Gerrit, Stichting Pani gefeliciteerd!

De Socially-Inclusive Development Award erkent projecten met een sterke maatschappelijke agenda, bijvoorbeeld op het gebied van sociale rechtvaardigheid, management van gemeenschapsmiddelen, ontwikkeling van informele nederzettingen, het scheppen van levensonderhoud, etc. en het engagement van de stakeholders. De prijs is uitgereikt in Singapore.

De FuturArc Green Leadership Award werd in 2009 in het leven geroepen door de BCI Media Group in de zoektocht naar innovatieve en ecologisch verantwoorde architectuur in Azië en Australië.