Jaarverslag 2011 – 2012

Ons eerste jaarverslag is af! We hebben er voor gekozen om het beknopt te houden en met veel plaatjes te werken. Dat leest wel zo prettig. Alles wat er gebeurt binnen de stichting staat immers ook op deze website. Omdat we in 2011 begonnen zijn mocht ons eerste boekjaar 2011 – 2012 zijn. In de eerste twee jaar van het bestaan van onze stichting is er al veel gebeurt. Een kleine greep: openingsfeest, de eerste donateurs, het plan voor de Pani Ambachtsschool, samenwerking met de Belgische studenten, kennismaking met de architecten Gerrit & Hill, de eerste sponsoren etc.

Wij zijn heel trots op de gezette stappen en kijken uit naar het vervolg. De eerste helft van 2013 geeft goede vooruitzichten: de bouw gaat in volle vaart (het dak zit er zelfs al op!) en de inzameling gaat goed. We hebben bijna genoeg geld om de bouw af te ronden. Ondertussen zijn we bezig met het zoeken van funding voor de Ambachtsschool voor de leerkrachten, de ambachtslieden en materiaal inkoop. Kortom: houd de website in de gaten! Stichting Pani gaat volle vaart vooruit.

Het jaarverslag kan je hier lezen:
(dit is een ‘read-only’. Wil je klikken op de linkjes? Kijk dan op deze PDF versie)