Let’s talk money

Een financiële update en… alweer goed nieuws!

(deze tekst is ook als nieuwsbrief gestuurd, maar het is zo belangrijk dat we er een apart nieuwsbericht op de site van maken)

Het is dat er geen geluid bij deze nieuwsbrief zit, anders zou je ons op de achtergrond horen juichen… We hebben namelijk waanzinnig goed nieuws. Stichting Retourschip steunt Stichting Pani met 10.000 euro! Dat is de grootste donatie tot nu toe en daarmee zijn we klaar om 2014 met goede moed te betreden. We zijn Stichting Retourschip dan ook zeer dankbaar!

Voordat we verder gaan, zetten we even wat cijfers op een rijtje. Want hoeveel geld heeft Stichting Pani eigenlijk in totaal opgehaald? En waar gaat het geld aan op?

Help 2014 een succes te maken!

Ook een steentje bijdragen aan de projecten van Stichting Pani? Heel erg graag! Elke donatie is meer dan welkom. Dat kan natuurlijk in de vorm van geld (graag zelfs!), maar ook in de vorm van kennis. Zo kunnen we ook alle inzichten van doorgewinterde fietsenmakers gebruiken. Ben of ken jij een fietsenmaker die graag zijn kennis wil delen? Stuur ons dan een mailtje