Pani algemeen

Stichting Pani spaart voor:

Fundraisers

Een schoolbord voor een basisschool

Kosten: € 50,-
Compleet en klaar! Lees hier het resultaat

[flickr-gallery mode=”photoset” photoset=”72157626913414092″]
In dit kleine dorpje staat een schooltje waar vrijwilligers basisonderwijs geven aan de kinderen. Het schooltje heeft behalve golfplaten muren en een dak, geen enkele voorzieningen. We zijn gevraagd om schoolborden op te hangen zodat de kinderen beter les krijgen. We verwachten dat het eerste schoolbord begin van het nieuwe schooljaar hangt!

Studieboeken voor een MBO school

Kosten: € 100,-
Compleet en klaar! Lees hier het resultaat
[flickr-gallery mode=”photoset” photoset=”72157626913672286″]
Een damesschool in Rajarhat kan veel hulp gebruiken om de kwaliteit van het onderwijs te verbeteren. Dit begint bij de basis: studieboeken voor de leerlingen. Het werk is in gang gezet om op zoek te gaan naar de benodigde boeken.

Toiletten voor de sloppenwijk

Kosten: We onderzoeken hoeveel er exact nodig is.
Nog nodig: minimaal € 1.500,-
[flickr-gallery mode=”photoset” photoset=”72157626913412022″]

.
Lees hier meer over de problemen in een van de sloppenwijken in Rangpur. Wij willen een start maken door minimaal 7 nieuwe toiletten in deze sloppenwijk te bouwen.

Ambachtsschool

Kosten: we schatten € 10.000,-
Nog nodig: € 8.650

Om mensen aan een baan te helpen willen we een ambachtsschool opzetten in Bangladesh. We onderzoeken momenteel de kansen van een werkplaats voor bamboe fietsen. Binnenkort meer nieuws.

Spaar met ons mee!

Wil je helpen met een van bovenstaande projecten? Dat kan via rekeningnummer 6048505 t.a.v. Stichting Pani! Natuurlijk willen we je het zo makkelijk mogelijk maken. Daarom wilden we graag Ideal op de website. Maar dit kost €20,- per maand abonnementskosten + € 0,50 per transactie. Deze kosten vinden wij te hoog. We vragen daarom of je de moeite wilt nemen rechtstreeks op de rekening te storten zodat alle donaties ook écht naar Bangladesh gaan.