Pani Hall of Fame

Alle donateurs, bedankt!

Adriëtte, Angela, Anne, Annelies, Annemiek, Annie, Arie, Arne, Bart, Bernard, Betsy, Carmen, Carry, Christine, Daan, Daniel, Dennis, Eduard, Eeuwe, Eline, Eric, Erik, Erik, Erwin, Floortje, Frank, Fred, Geertje, Georges, Gijs, Guido, Hans, Harry, Heck, Henry, Ike, Inez, Inge, Jan, Jans, JanBart, Janiene, Jasper, Jeroen, Jeroen, Jeroen, Jill, Johanna, Joan, Joost, Jorrit, Jules, Julien, Justine, Kiki, L & M, Leni, Leonie, Lieke, Lucy,M & T, Maarten, Maik, Malou, Marcel, Marianne, Marijke, Marion, Marleen, Matthijs, Mayke, Meiling, Melanie, Michael, Mieke, Miranda, Mireille, Monica, Monique, Nguyen, Nick, Niek, Niels, Nikolet, Noud, Patrick, Peter, Peter, Peter, Raissoul, René, Rob, Robbert, Roel, Ron, Ronald, Ruud, Sander, Sjef, Sodekkn, Swier, Thea, Theo, Ton, Toon, Vera.

Deze instellingen zijn we speciaal dankbaar:

Stichting Retourschip helpt goede doelen o.a. op het gebied van het bestrijden van honger en armoede. Het plan van de Pani Ambachtsschool vonden zij zo interessant dat ze € 15.000 doneerde. Fantastische donaties waardoor Stichting Pani haar doelen kan bereiken.

Gerrit en Hill hebben zich vrijwillig fantastisch ingezet voor de Ambachtsschool. Samen hebben ze het ontwerp gemaakt, zijn ze meerdere keren op eigen kosten naar Bangladesh gegaan om de bouw in goede banen te leiden, hebben ze heel goed doorgedacht op materiaalgebruik, welke functies het gebouw heeft, welke bouwstijlen toegepast zijn zodat men het lokaal kon maken. Kortom: Zonder Gerrit en Hill was er geen gebouw zoals het er nu staat. Op hun website zie je nog meer prachtige ontwerpen.

De 1% Student Battle is een wedstrijd georganiseerd door 1%Club en Accenture waarbij 5 studententeams tegen elkaar strijden en hun skills inzetten voor 5 projecten van sociaal ondernemers in Gambia, Kenia, India, Bangladesh en Cambodja.

En ‘onze meiden’ de Ladies of Engineering wisten de 1% Student Battle te winnen! Maar liefst € 11.000 haalde ze op voor de stichting en in oktober 2014 reizden ze mee naar Bangladesh om het project met eigen ogen te zien, en te helpen. Bekijk hier hun belevenissen.

In 2012 hebben we de Triodos Foundation ons projectplan gestuurd. Het plan is door het bestuur goed bestudeerd en…….uitgekozen voor een bijdrage van de Triodos Foundation! Maar liefst € 4.000 schenkt Stichting Triodos voor de Pani Ambachtsschool! En daar zijn wij uiteraard héél blij mee!

Verloskundigen Veenendaal bestellen hun kraamcadeau bij Stichting Pani. De dames van LWS naaien slabbetjes en borduren met de hand het logo voor elke pasgeboren baby van de praktijk.

In 2012 was  Stichting Pani een van de twee goede doelen, verbonden aan deze actie. In totaal zijn 895.000 km voor Pani gefietst wat € 4.476,- oplevert! Daarnaast heeft Brink Groep nog een duit in het zakje gedaan: voor elke km die hun personeel fietsten, doneerde zij ook. En dat heeft nog eens € 750,- extra voor Pani opgeleverd!

Fair Chances heeft Pani gevraagd voor gedichtjes en tekeningen van Bengaalse kinderen. Negen Bengaalse kinderen schreven een mooi gedicht voor in de dichtbundel. Binnenkort is deze te bestellen via de website van Fair Chances. En een deel van de opbrengst gaat naar de Pani Ambachtsschool! Lees hier meer over Fair Chances.

Bedrijven en stichtingen, bedankt!

Upstream

Jouw naam of bedrijfslogo hier?

We kunnen alle hulp gebruiken. Doneer ook op rekeningnummer 6048505 t.n.v. Stichting Pani, stuur je logo naar hilde@stichtingpani.nl, En wij zetten jouw bedrijfslogo op deze pagina!

BrandsElements, bedankt!

René van BrandsElements helpt ons vrijwillig met een professionele huisstijl, opmaak en design.

Google, bedankt!

Misschien ken je het wel: de advertenties die Google laat zien als je ergens naar zoekt. Speciaal voor goede doelen heeft Google het programma ‘Grants’. Stichtingen kunnen hier aanspraak op maken. Met Pani hebben we dit aangevraagd…..en we zijn geselecteerd!

Dat betekent dat we gratis mogen adverteren op Google. We hopen hiermee meer bekendheid te krijgen voor de stichting en natuurlijk op nieuwe donateurs.

Websites, bedankt!

Verschillende websites hebben een link naar Stichting Pani geplaatst. Dat helpt bijvoorbeeld om beter gevonden te worden in Google. En alle beetjes helpen!