Triodos Foundation steunt Pani!

Wat een geweldig nieuws hebben wij gekregen: In januari verstuurden Leonn & Hilde het Pani Ambachtsschool projectplan naar verschillende organisaties voor financiële steun. We kregen toen helaas te horen dat – ook al vond men ons plan erg goed doordacht – er geen budget was om ons te steunen. ICCO zei bijvoorbeeld:

“I have seen your beautiful professional and inspiring website and am impressed to see how much commitment the Pani Foundation has towards Bangladesh.”

(Ik heb jullie prachtig professionele en inspirerende website gezien en ben onder de indruk om te zien dat Stichting Pani zoveel betrokkenheid heeft met Bangladesh)

1 organisatie nodigde ons uit

De Triodos Foundation (onderdeel van de Triodos Bank) is opgericht om maatschappelijke vernieuwing mogelijk te maken door gericht te werken met schenkgeld. De directeur van de stichting nodigde Leonn & Hilde uit voor een kennismakingsgesprek in maart. Na dit fijne gesprek waren wij optimistisch over een mogelijke bijdrage. Iets wat we goed kunnen gebruiken om de Ambachtsschool te bouwen en op te starten.
Helaas hoorden we in mei dat er nog geen duidelijkheid was of de Triodos Foundation ons kon steunen en werd ons gevraagd geduldig af te wachten.

En tot onze grote blijdschap werd Hilde van de week gebeld met het nieuws dat de Triodos Foundation heeft besloten om Stichting Pani te steunen met maar liefst € 4.000,-!

Dat betekent dat onze teller nu op ruim 12.000 euro staat. En daar zijn wij natuurlijk heel trots op!